2pasaannesi Sağol soruyorsunuz Allah razı olsun hepinizden.. aynı şeyi yaptım denemediğim şey kalmadı şimdi iki göğsümde aynı oldu Allah sizi inandırsın belki bir saate belki daha uzun çekmeye çalışıyorum yeter ki 2,3 damla da olsa fazla aksın diye ama bugün tekrar ateşlendim.. yarına randevu aldım artık çarem ilaç çok kullandım doğumdan beri ama çok zorlanıyorum çığlık çığlığayım bebeğim de yanımda değil emse iyi çeker oğluma hiç kıyamadım ama olursa bir bebek emziririm dedim inanın onu da bulamadım her yolu denedim yani 🤕