Merhaba kızlar.. biz bugün 37+0 olduk .. 35ten beri kalbimde çarpıntı vardı doktor randevumda söyledim oda kalp doktoruna yönlendirdi .. gitdim gereken herşey yapıldı..ailede kalp rahatsızlığı varmı diye sordu bende annemi kalpten kaybetdim .. kalbin temiz ama bi tek çarpıntı sorunun var deyip bir tane ilaç yazdı.. ama geçmiyo .. bi başlıyor vallaha kalbim duracak gibi oluyorum.. hiç bir iş yapamıyorum elim ayağım işten kesiliyor ve bu durum beni ruhen çok yoruyor. hamileliğimin son haftalarının tadını çıkarmak, aktif olmak istiyorum ama nafile yerimden kalkamıyorum bile.. bide doğum yaklaştıkca sanki doğum esnasında kalbim duracakta oğlum annesiz büyüyecek diye bir hiss var içimde kafayı yedim resmen😣 bu haftalarda bu durumu yaşayan varmı acaba?