Tgcrcp12 Kızlar 36 haftalık hamileyim ve kasik ağrım çok oluyor bazen dayanamiyorum bazen geçiyor doğum yaklaştı mi acaba ilk gebeliğin sizde nasıl oluyor
Seyma-09 Tgcrcp12 artık yalancı sancılarınızın olması normal ama sancınızın kaç dakika da bir geldiğine dikkat edin
queen_hurrem Tgcrcp12 canim bı doktora görün çünkü ben 36 haftalık normal doğum yaptım erken gittim doktor a iğne yapıtilar bebeğim kuveze girmedi görün bence
Pirayeee Tgcrcp12 benim nstde sancılarım çıkıyordu 5dkda bir düzenli sancı ama bebeği doğuracak şiddette değil. 2 gündür iyiym çok şükür full yatmaya çalışıyorum iyi geldi şuan 35+3 oldum