Rumukcum Çarşamba günü gideceğiz çok heyecanlıyım sizin deneyiminiz nasıldı anneler? Aç karnına mı gitmeli tok mu çikolata vişne suyu felan diyorlar yarım saat öncesinde ama bilemedim.. yani ben açkende bebeğim haraketli oluyor tokkende:D
fatmaa37demi5 Rumukcum mutlaka tok gidin. Ben içeriye alınmadan 5 10 dk önce tatlı şeyler yiyin demişlerdi. His olarak inanılmaz bir his. Onu o kadar net görmek bütün ultrason boyu yüzümde gülücük ile onu izledim
Sedamete Rumukcum canım tok gideceksin doktor öncesinde söylüyor ben tok gittiğim halde bir kaç yerini göremeyince biraz yürü ve şekerli bir şeyler ye gel demişti.Umarım çok güzel geçer güzel bir şey uzunca ona bakmak🤗
Rumukcum fatmaa37demi5 normal ultrasonda bile görmek çok keyifli detaylıda nasıl olur kimbilir teşekkür ederim 🌸
Rumukcum Sedamete doktorum birşey demedi ama tok giderim zaten randevumuz öğleden spnra 3 te o saate kadar aç duramam 😁
bebegim2023 Cuma günüde ben gideceğim şimdiden çok heyecanlıyım hayırlı haberlerle dönelim inşallah sağlıklı hayırlı evlat olsunlar 🌸😌🤲🏻🤲🏻
Sedamete Rumukcum 😅 tabii canım ama gitmeden yine ye sen ben bilmiyordum randevu için gittiğimde her yere yazı asılmış detaylı ultrasona tok geliniz diye 🤗
Meliyyke Rumukcum ben bir şey yememiştim ilaç kullandığım için. İlaç içip çıkmıştım ama lazım olur diye yanıma şeker almıştım. Unuttum sonra onu yemedim 😂 45 dk incelendi çok keyifli geçti. Ama fazla fazla bastırıldı karnıma ultrason cihazı ile o yüzden birkaç gün karnım acıyarak gezdim. Cihaz ile karnımı sarstı falan ama oğluş uyumayı tercih etti hiç oralı olmadı😂 yandan bir görüntü alabildik.