İkiz kızlarıma hamileydim. Çarşamba günü 37+4 te Başakşehir Çam ve Sakura da sezeryan için hazırlıklar başladı. Normalde Isparta da yaşıyorum ama ikizlerden birinin kalp problemiyle doğacağını bildiğimiz için bu hastaneyi tercih etmiştik. Son bir haftada böyle bir karar alındığı için hastanede daha önce hiç muayene olmamıştım. Tanıdık bir doktor bulduk sabah tetkikler yapıldı ve öğleden sonra kendimi bir anda ameliyathanede buldum. Üşüdüm mu yoksa korktum mu bilmiyorum tır tır titriyor engel olamıyordum. Spinal için doktor iğneleri yapti ama ben uyusmadim. Cimdiklediklerini hissediyordum ve söyledim. Hemen ağzıma birşey kapattılar ve zaten bir dk içinde gitmişim. Uyandığımda yine titriyordum. Odaya çıkardılar. Agrim var diye ağlıyordum. Kanamam çokmuş bu yüzden gelip gidip alttan ve ultrasonla baktılar. aktif bir kanama olmadığını belirleyip serum taktılar. Yarım saate ağrım azaldı. Bebeklerimi sordum. İkisini de yoğun bakıma almışlardı. Solunum sıkıntıları varmış. Oysaki 37+4 olduğumuz için artık böyle bir sorun olmaz en azından kalp hastası olmayan yanıma gelir diye düşünmüştüm. Kalp hastası olan bebeğimin daha önceden de görüştüğümüz çocuk kardiyologu tarafından ekosu çekildi. Hemen bir operasyon gerekmiyordu ama tahmin edildiği gibi aort atardamarında uzunca bir darlık vardı. Kardiyoloji yoğun bakımına alındı. Kalp problemini öğrendiğimizde amniyosentez ve başka detaylı bir testi de yaptırmış bunun down sendromu vb. bir sendromdan kaynaklanmadığını öğrenmiştik. Ancak bu kalp probleminin kendisi bazı anomalilere sebep olabiliyormuş. Doğduğunda bebeğimin bir kulağının olmadığını öğrendik. Dış kulağı oluşmamış daha doğrusu. Öğrendiğimde o kadar sogukkanliydim ki kardeşim ağlayarak söylediğinde hiç aglamadim estetik yaptırırız önemli değil diyip onu teselli ettim. Başka bir fonksiyon eksikliğine sebep olmuş mu arastiriliyor şimdi. Önümüzdeki hafta için ameliyat planliyorlar. Darlık uzun olduğu için anjiyo ile acilmazmis.Allah’in işi ya kalp hastası olan bebegim 3300 Gr diğeri 2500 Gr doğdu. Kilosu ne kadar fazla olursa ameliyatta şansı o kadar çok olacak. Yani benim minik meleğim yaşamak için direnecek ve ameliyatı başarıyla atlatacak. Ben taburcu oldum. Kızlarıma kavuşmak için bekliyorum. Dualarınızi bizden esirgemeyin 🤲