Aysenurbakubal Merhaba kızlar kızım 1 yaşında ve ben şu an 6 haftalık hamileyim ikinci sezeryandan çok korkuyorum karnım büyüdükçe dikişlerim acıyacak mı tecrübesi olan paylaşabilir mi
Gizem2121 Aysenurbakubal bnmde 2 sezryan ilk bebegimi 24 hftalk erkn dogmla kybetm sezryan olmustm 1 yil arayla tekrar hamile kaldm ama karnm buyumedi şuan 35 haftaligm karnm 4 aylk gibi ama cevrmde karni davul gibi olan var herhangi bir sorn yaşamadilsr dikis konusunda sadece arada bazn yanma kaşinma olabiliyor dikiste
Dr4 Aysenurbakubal ben 2 yıl arayla doğum yaptım. İlki ikizdi. Ben hiç sezeryan dikişi ağrısı yaşamadım. Ama sadece 10 kilo aldım. İkizlerde de 12 almıştım. İkinci seseryan ameliyatım da çok daha rahattı. Farkeder mi bilmem.
Erbe Aysenurbakubal benim bebeğim beş aylık şuan 12 haftalık hamileyim ilki sezeryan ve yeri olduğumdan beri hiç acımadı ins bundada acımaz yine sizin araları varmış
aytnvrsl Benim oğlumda bir buçuk yaşında. 12 haftalık hamileyim doktorum uyarmıştı acıyabilir korkma diye. Ama daha hiç acımadı. Gayet rahatım. Hatta karnımız geniş olduğu için bebekte çok rahatmış. Dün kontroldeydim öğrendim. Hiç endişe etmeyin :)