1_sedanur Evet olur ama 38 den önce olmayın en azından. Benim oğlum 37+5 doğdu ve küçük doğan bebeklerde illa bakımı zorluyor. Emmeyi geç öğrendi, kilo alması kolay olmuyor bu yüzden. Sarılık tehlikesi de daha fazla oluyor benim gözlemlediğim kadarıyla. Eğer bir problem yoksa anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi. Bizimki erken geldi 38+0 a sezaryan tarihi almıştık geleceği belli olduğu için ama 37+5 de gece 3 de suyum gelince apar topar sezaryana girdim.