Kızlar feci grip oldum. test yapmadılar ama bence kovitim ve biraz zor atlatıyorum. İnanılmaz öksürüğüm var balgamlı. Doktorlar bir şey vermiyorlar yani en azından benimki vermedi. Öksürmekten bebeğim zarar görücek diye korkuyorum. İçlerim ağrıyor artık öksürmekten. Başına böyle bişi gelen ve doktoru öksürük şurubu yazan var mı?😥😥