Merhaba hanimla betam düzensiz ilerlemesiyle sonunda dış gebekik tanısi kondu bı yükseliyor bı düşüyor yukselmede 2 katı olmadı hiç bı zaman malesef rabbim kimseye yaşatmasın🥺 hap kullandık 2 tane kanama ve ağrı vardı doktor kontrolünde hem ultrason hem vajinal ultrasonla bakildi sol tüm temiz sağ tüp doluydu malesef 😑 bide şöyle bişey doktor a gitmeden 2 taraf ağrıyordu bı akşam parça geldi ertesi gün ağrı orda değil sağ tarafında devam etti doktor kemoterapi ignesi yapalım dedi 2 adet kalcadan yedim 🙁 dünden bu yana kanama azaldı ve ağrım da yok bu durumu yaşayanlar bana bı yardımcı olabilir mi?