Doğumdan sonra psikolojiniz nasıl oldu ve kendinizi eskisi gibi olamicaksınız diye ağlama atakları yada zorlandığınızda nasıl yapıcam diye pişmanlık ailenin düşkünlüğünden rahatsız olmak gibi yAda nasıl hisler yaşadınız bebeği sevip çok iyi bakımını yapıyorum asla onu ihmal etmem çok erken oldu diye en başından beri içimde istememek vardı şuan zorlandığım için mi böyleyim yoksa geçici olarak herkes bu boşluğa düşer mi aileler de sıkıntı ben tek kalmayı eşimle kalmayı seviyorum sürekli gelmek sürekli görüntülü arama kaç gün oldu evde hep birileri herşeyimi yapıyorlar ama gözümde kimse yok iki gün sadece kaldık biraz olsa
İyi geldi