Ozgemir05 Melike2305 yaa ama yarın söyliycem doktora gerçekten ben adet sancısı da bile bayılan biriyim bana ne der yarın doktor 37 +4 haftalığım bunu söyleyince sezeryan mı der acaba
Burcusrkn Ayy bizim de son 20 🙊 ama yarin kontrolümüz var alabilirim belki dedi doktor çünkü sancı çıkıyo 😐
Korkmazdoruk88 Seyma_murat bugün gittim bende ayın 23ünde Doğum yapacağım allah nasip kısmet ederse son 17diyorum artık 😂😂🙏🙏
Seyma_murat Korkmazdoruk88 Allah bağışlasın canım Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah sağlıklı sıhatli evlatlarımızı