2.5 la hastaneye gittim doğumhaneye 4 cmle indim suni aldım 4_5 saatte doğurdum.Suni sırasında NSt baglı kalmayın tavsiyem insan kafayı yiyor resmen,bol bol yürüyün sıcak suya girme şansınız varsa kesinlikle girin 45 dk durdum 3 saattir 5 cmle kalan ben su sayesinde 9/10 olmuştum.Sudan çıktığım anda ıkınma hissi gelmişti.😅 13 Eylülde doğurdum ben suyum azalmıştı,nişan gelmişti 1 saatten az sancım vardı 40+0