Es00raa Kizlar 2 gundur bebegimin hareketlerini cok az hissediyorum sadece pit pit diye elimin altinda sizce normalmi bu
Edau9 Es00raa 30 haftaya kadar düzenli hareket bekleme dedi benim doktorum.Gunlerinin çoğunu uyuyarak geçiriyorlar mesela bir gün çok aktif oluyor benim ki bir gün çok sakin normal bence ama yine de içiniz de şüphe varsa doktorunuza danışın 🤎🌼