Kızlar 2 gün önce sezeryan oldum iyikide sezeryan olmusum diyorum olacak arkadaşlara söylüyorum zorluğu 1 gün onunda 2 saati bebeginize odaklanin herşey çok güzel sadece sutumde azlık var oda sezeryandan ve kaynanama stres yaptığımdan galiba 😊 o duzenede gircez sormak istediklerinizi cevaplarım