Kiwi12 Mervestark kasılmaların nasıl acaba düzensiz sanki benim sabit 5 dj da birdi gittiğimde 3 santim açıklık vardi
AslanBebeginAnnesi Mervestark kasılma dediğiniz şey bebeğin toplanması mı ? yoksa vajinada oluşan bir kasılma / adet sancısı gibi bir şey mi
Mervestark Kiwi12 7dk da bir 5 dk 3 dk da bir oluyor evet bende bundan çok sıkıldım bide bel ağrısı giriyor, okuduklarıma göre doğum sancısı olsa ağrının şiddeti artıyormuş ama öyle bir şey de yok. 3 cm açıklıkla bekliyorum öylece :(
enakcs Bende çok sıkıldım beklemekten benimde 10 dk da bir kasılma oluyordu iki kere gittim yolladılar bugün çatı muayenesinden kaynaklı kahverengi pembe bulanık değişik bi akıntım var ama beş kere lavaboya gittim beşinde de gördüm damla damla
Mervestark enakcs doktorum bana kanaman olursa gel demişti, lekelenme değilde kan gelmesi belki problemli olabilir bi gidin isterseniz
Anne9283 Mervestark bende bugün öyleyim ama kasılma nasıl oluyor bilmiyorum bebek bi tarafa toplandı hep bugün karnım taş gibi oldu sonra geçti ama hareketleri vajinamın üstündeydi hep. Şimdi de bel ağrısı başladı sizce doğum belirtisi mii
Mervestark Anne9283 karnınızda belli bi yerinde sertleşme olması sonra geçmesi kasılmadır, düzenliyse ve şiddeti artıyorsa doğum sancısı, yaklaşık 3-4 saattir çekiyoeum ben sancı ama şiddetlenme vs yok bel ağrısı bende de var :( ama yalancı büyük ihtimal
enakcs Mervestark valla akıllandım her seferinde geri döne döne gerçek doğum sancısı çekmeden gitmem diyorum 😂 ama ağrılarım arttı üşüttüm mü sancı mı anlamıyorum belim kasıklarım aynı regl dönemim gibi ağrıyor kronometre bile tutasım gelmiyor
Mervestark enakcs vallahi al benden de o kadar 😂 eşim sürekli hadi gidelim diyor ona kalsa hastanede yatıcaz 😂 belki gaz sancınız vardır, bazen gazım olduğunda bende de regl ağrısı oluyor
Mervestark enakcs sancı izin veriyor da bu sefer nefes alamamak uyutmuyor 😂 cidden cennet annelerin ayaklarının altında ya