Balimbebek44 ikizannesi17 tansiyonum düşük cıktı canım. Serum takildim normalde sinuzit bende var dr dedi migren falan var mi yok dedim ama belki de vardir.. dedim genelde adet olmama yakin böyle agrım oluyordu
Balimbebek44 Ebrulimomm benimde o dakka gecti sandim beynim uyusuktu. Eve geldim uyudum biraz daha iim canım Rabbim kimseye vermesin valla cok kötü bir ağrı 😔
Balimbebek44 Stoppedstar bende aynı şekilde canım serum yedim de kendime geldim parolda olsa direkt kana geciyor ya ilac icmekten daha iyi serum