Merveilay Erken doğum riskim var.. sezeryana alınacagım diş etlerim patladıgı için.. o yuzden cocuk cok asagı ınmeden seseryan olmam gerekiyor.. normal dogumada biraz yatkınım o yüzden.. 37 haftada doğum yapanlar bir sorun yaşadınızmı küvez vs kaç kg doğdu
Newmom93 Merveilay bende 37. Haftadayım ama daha bekletiyo doktor. Diş etleri patlamasıyla doğumun ne alakası var anlamadığımdan soruyorum🤷🏻♀️ Bide bence kilosu ciğer gelişimi vs. İyiyse kuveze girmez. Kaç kg?
kuzeymomsss Merveilay bende 37 haftalıkken doğum yaptım, bir sorun yaşamadık. Oğlum küveze de girmedi, 3490 gram 52 cm doğdu
Merveilay Newmom93 diş etlerim şişti kızardı ve atar damarım patladı lazerle kapattılar lazer işlemiyle dişlerim güçsüzleşti çekirdek bile kıramıyorum normal dogumda tekrar patlama riski var ve ıkınacak diş kıvvetim yok
Bilgekpn Hafta da zaten ciğer gelişimi tamamlanıyor diye biliyorum 2.500 kilo üzeri bebekler de normal bebek olarak sayılıyo yani prematüre olmuyor inşallah sağlıkla kucağına alırsın benim de erken doğum riskim var 35+5 iz 37 olmadan gelebilir dedi doktorum kilo aldırmak için çabalıyorum sürekli 35 haftalıkken 2750 gr dı ama ciğer gelişimi ne durum da bilmiyorum 🙄 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
Serap-Yigit İlk oğlumu 37. Haftada doğurdum bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah siz de yaşamayın. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Serap-Yigit Merveilay benim aniden suyum geldi. Öncesinde bir hafta önce gitmiştim nst de sancı ya da başka bir belirtim yoktu. İstanbul içi 4 saatlik dur kalklı bir hastane mesaimiz oldu annem için. Gece çok ağrım oldu sabah suyum geldi. O yüzden dur kalk trafikten korkarım 33. Haftadayım 😂
ikibebeliannee Merveilay 37+2 de doğum yaptım 3 kilo doğdu çok şükür sağlıklıydı oğlum. Zaten 36 dan sonrası erken doğum sayılmıyor normal doğum şansınız varsa normal doğum deneyin derim ben hep iyi ki diyorum şimdi ikinciye hamileyim yine normal doğum istiyorum
Merveilay ikibebeliannee benım diş etlerim şişti kızardı ve atar damarım patladı diş etimdeki iki kere lazerle yaktılar ama bu süreçte dişlerim çok kuvvetsizleşti ıkınamam diye normal doğuramayacagım