NicatAnara arkadaslar meraba men 39+1hafdamdayim agrilarim var sirtimda adet sancisi gibi yurumekde gucluk cekiyorum ama kizimin huzuru yerinde qaliba benim gibi olan varmi?
Bensuu NicatAnara bende aynıyım, adet sancısı gibi, bebek kanalda doğum pozisyonunu aldı ama ne nişan ne su geliyor 39+2 olduk oğlumun gelmeye niyeti yok
snysngn bende aynıyım 39+2 bel agrısı kuyruk sokumuna kadar agrıyo kasık agrıları artık karnımın derisi bile gerilmekten agrıyo ama sancı yok 😊