AysegulNazli öyle birşey yok ya Allah Allah. Bende sezeryan oldum hiç ellemediler sonra doktorum kontrol saatinde geldi hafif baktı sonra iyi kanaman çok az , ama kalkınca olabilir pıhtı şeklinde de olabilir korkma dedi. Sonra tuvalete gidince biraz oldu sonra öyle geldi geçti