Bebeğim eve geldi çok şükür. Hastanede karter gibi bir şey ile beslendi. Hazira alıştı sanki yani göğsü alıyor ama tam kavrayamiyor. Ben de sarılık olmasın diye lansinoh biberon ile veriyorum bir yandan göğüse alistiriyorum. Annemle silikon ucu deneyelim dedik ise yarar mı tavsiyeleriniz nedir hangi marka ?