Fatos0606 benimde sol yumurtaligimda kist var ilk gebeligimde doktorum bişi demedi yani normal veya sezeryan demedi ben kendi isteğimle sezeryan istedim doğumdan sonra hap tedavisi gördüm düzenlide kullanmadım kontrole gittiğimde doktorum eridiğini söylemişti hape devam etmem gerektiğini söyledi şuan ikinci gebeliğim halen kist duruyo