Baskı oluştuğu için öyle oluyor bende 2 aydır felan yaşıyorum 1 aydır çok daha fazla arttı bebekler artı göbek büyüdüğü içn dedi doktorum kemer kullanıyorum o yüzden rahatlatıyor. Ama sizin doğumda yaklaşmış olabilir kanala girdilerse o rahatsız edebilir doktorunuza sorun. Ne zaman doğum ?