Merveclnk 19 haftada bebegin ayakları aşağıda mi olur. Bebegi gobegimde değil de vajinada hissediyor gibiyim sanki vajinaya vuruyor gibi ara ara oluyor neden acaba?
Tubatgn Merveclnk bende aynı şekilde kasıklarımın orada hissediyorum hareketlerini baş aşağı duruyor bebiş
Deletedmom_8 Merveclnk makat geliştir belki. Benim öyle olduğu için vurdukça vajinada ve kalçada hissediyordum tekmelerini
Melismelo Bebeğinizin nasıl durduğuna bağlı benimki 18. Haftadan beri baş aşağı keyfine bağlı yani🤷♀️ 23den beride aşırı baskı hisediyorum vajinada
Merveclnk Melismelo böyle vuruyor sanki o vurdukça idrarim geliyor gibi ama göbekte değil vajinada şuan bile vuruyor mesela 😅
Merveclnk Bnmv-1 yicem totosunu orda hep pat pat daha yeni wcye gittim yine kalkcam şimdi işi gücü orda 😅
Tubatgn Merveclnk zamanla dönüyorlarmış bakalım 🤭 bende perşembe detaylı usgye giricem döndü mü dönmedi mi görücem ama bayadır kasıklarımın orada hissediyorum hareketlerini, şu an yazarken bile pıt pıt vuruyor sıpa 🌸
Morkelebek26 Merveclnk bende hala niye yukarı çıkmadı anlamadım 😄 bazen bi toplanıyor kendini dışarı atacak sanki öyle hissediyorum 😄😄😄
Merveclnk Tubatgn eveeet benm de öyle iste benim de ctesi detaylim var bakalm napiyor pat pat şimdi durdu sürekli wcdeyim ya şükürler olsun vursun da onemli değil sıpa ya 😅
Merveclnk Morkelebek26 ya bende toplanma yok da hep aşağıda heralde idrar torbasına yakın bir yerde anam git gel Bi hal oldum 😅
Merveclnk Tubatgn anneleri yer onların minnak popolarini şükürler olsun hepimizin bebekleri zamanında ve sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🌸
Morkelebek26 Merveclnk valla benm kızçe toplanıyor ya 😄 bide dediğin gibi tekmeği kasığıma doğru vuruyor resmen yukarı çıkmaya niyeti yok sanırım 😄😄
Merveclnk Bnmv-1 he valla ya olsun aman kız hareket etsinler hep böyle ki biz de kafayı yemeyelim noluyor diye bosver 😅🙏