Mrv12a Arkadaşlar uygulama doğuma 1 gün kaldı diyor ama bundan benim oğlanın haberi yok galiba 😂 zaman geçmedi geçmedi şimdi gecti ama bundan oğlanın haberi yok sizde durumlar ne 🤔
2evlat Doğuma kalan 0 40+3 oldum benim nazlı oğlanda hiç gelmeyi düşünmüyor yarın kendi ayaklarımla suni almaya gideceğim