Kivircikkuala Bugün 14:30 da yeniden yaptım 4-5 dk bekledim birşey yoktu işe gittim geldim yine gördüm ama bugün ki bir tık daha pembemsi geldi İnşallah kuruma değildir ikisine de su tuttum kızlar
uraz_ve_annesi- Kivircikkuala 5 dkyı geçen testler geçersiz sayılıyor diye biliyorum ama hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
gl12cn34 Kivircikkuala hamilesin canıım sen daha fazla test yenileme hakkından hayırlısı olsun kan testi ver ❤️
Gzm3496 Benimde böyle olmuştu ve gebelik idrara yeni yansıdığı için silik çıkmıştı heveslendirmek gibi olmasın bi kan tahlili ver ama bence pozitif 🙈 umarım gönlünce olur 🙏🏻
Kivircikkuala Gzm3496 kuzum bir senedir yapıyorum bu testten bırak silik hiç kuruma vs görmedim üzerinden günler de geçse hep tek . 5-6 saat sonra çıkmış olmalı büyük ihtimal yada ben gittikten sonra bilmiyorum 🥰 ama inşallah vardır eşim bile inanmıyor test almıyor erken gebelik testi
Kivircikkuala Gzm3496 Kuzum işe gidip geldikten sonra baktım teste Kuruma çizgisi böyle pembemsi olmaz heralde iyice inceledim de 🥰🥰
Matmazel23 Benimde aynı böyle çıktı gittim kan tahlili verdim 120 ile öğrendim yani çok erken. Yeni döllenme olduğu için silik çıkıyor
Kivircikkuala crazymommy Dedin dedin 🥹🥰🥰 Buda son hali iyice inceledim de Kuruma olsa pembe olmaz demi
crazymommy İnşallah ikimizinkide sağlıklı bir gebelik olur da aynı gün aynı şeyleri yaşayan aynı zamanda doğum yapcak olan iki hamiş oluruzz 🥰🥰
Z72r47asel Sinem94 adetin gecikirse git kan testi yap en iyi sonucu ordan alırsın bende test yapmıştım ordan çıkmadı ama kan testinde direk çıktı çok şükür ilk gebeliğim6+2 olduk