Arkadaşlar bebeğim şubatta doğacak inşallah ama yılbaşından sonra yine zam gelir diye bebek bezi almak istiyorum şimdiden. Sleepy aklıma yattı fakat kaç numaradan kaç adet alınmalı. Bir paket iki paket diye yazılmış çoğu yerde fakat 420 bir paket de var 50li de. Ben yeni totalde kaç tane gidiyor bunu merak ediyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏😊