Svvl34 Zey_nep57 bende 37+3 🤰🏻Ben kendim yapıyorum bu hafta bende yapıcam yavaş yavaş.. Hiç bir sakıncası olmaz daha da iyi olur uzun süre rahat olursun mis gibi..☘️
nnnaaz 36haftalık şuan ve hep gittim karnımıda aldım. Ben tavsiye etmiyorum diyen doktor duymamıştım bu postta yazılanları okuyana kadar. Acıdığı için kasılma olabilirmiş diye yazanlar var ya benim ağrı eşiğim yüksekse ozaman olmazmı demek oluyor.