Enyenianne Merhaba güzel anneler ilk bebeğimde 9. Haftada kalbi durmuştu Allah kimseye yaşatmasın çok zor bir durum :( şuan tekrar hamileyim 8. Haftamdayim biraz korkuyorum stres yapıyorum ister istemez çünkü ilki neden öyle oldu arastirmadilar sebebini de bilmediğimden bunda da tekrarlanmasından korkuyorum benim gibi olup ikinci bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler var mı lütfen bana sürecinizi anlatır mısınız yoksa ortadan ikiye catlayacağım Allah bir daha o günleri bana yaşatmasın :(
Vera09 Enyenianne acaba kan pıhtılaşması olabilir mi. Bazen önlem olarak kan sulandırıcı veriyorlar, tam bi bilgim yok ama
Zeynep0607 Enyenianne kuzum hiç gerilme kan sulandırıcı kullanmalısın.Bebeğimin 8 haftalıktan kalbi durdu malesef kürtaj oldum.Kalp durmasının sebebi genelde ani bir kan pıhtılaşmasından oluyormuş.Doktor da vermemişti ben de kullanmadım.Şuan 8 aylık hamileyim doğuma 3 hafta kaldı başından beri coraspin ve progestan kullanıyordum progestanı bıraktık artık ama oskopar iğne ve coraspin devam
Boncukveannsi Enyenianne bende 12 haftalıkt bebeğimin kalbi durma sonucu ile kayıp ettim şuan 20 haftalığım bebeğim iyi şekilde ilerliyoruz ama ilk zamanlar oksapar iğne yazmıştı doktorum onu kullandım şuan progestan iğne kullanıyorum doktorum öyle boş boş geçirmiyor ve 8 tane ilaç kullanıyorum 🥰
elf_06 Enyenianne Öncelikle çok zor bişey bende aynı durumu yaşadım şuan bi kızım var çok şükür gebeliği öğrenince doktorum coraspirin ve oksapar başlamıştı tahlil falan yapmadan riske atmayalım dedi o şekilde devam ettik bi doktorunuzla görüşün isterseniz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Enyenianne Vera09 test yapmadıkları için bilmiyorum ki hamile kaldığımi öğrendikten sonra test yapmalarını istedim gerek yok dediler illa 2 veya 3 den sonrayı bekliyorlarmıs
m_k34 Enyenianne kan pıhtılaşması vardır keşke önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne ve hap verselerdi benimde 8. Haftada durmuştu araştırdım pıhtılaşma çıktı şimdi 12. Haftama giricem çok şükür iğne ve hap kullanıyorum
246123 Enyenianne Canım sen onları bekleme üniversitesi araştırma hastanelerinde hemotoloji bölümünde genetik testi yaptırmak istediğini söyle ve kan testi ver Sonucun 25 veya 30 günde çıkar o zaman bir kan pıhtılaşma sorunu varsa ortaya çıkacaktır. Kalp durması genellikle böyle durumlarda oluyor Kan sulandırıcı veriyor doktor gebeliğin sonuna kadar devam ediyorsun doğumdan önce kesmen gereken tarihte doktor iğneyi keser Birdaha riske atma kendini 2. gebeliğin gerçekleşmeden git
Enyenianne Zeynep0607 maşaallah rabbim sağlikla kucağınıza almayi nasip etsin ❤️ doktor mu vermişti acaba bana vermedi daha doğrusu test bile yapmadı gerek yok hepsinde öyle birşey olacak değil dedi ama içim hiç rahat değil insülin direncim var ondan olduğunu söylemişti bir doktor ama pek tatmin etmedi napcagimi şaşırdım :(
Tugce3436 Zeynep0607 ya benimde ilk gebeligim boş kese oldu ikincisi kalbi durdu kürtaj oldum şimdi gene hamileyim 5 haftalik ve doktora önlem amaclı kulansam dedim yok kafamıza göre veremeyiz dedi test yapman lazım dedi bende istanbulda oturuyorum da karşıda yapan hastane buldum oraya gidicem bakalım keşke banada önlem amaclı verseler
Melismelo Benimde 9. Haftada kalbi durmuşdu şimdi tekrar hamileyim ve progetsana başlamışdım 12.haftaya kadar kullandım sadece şuan çok şükür 37. Haftamdayım, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın korkmayın bol bol dua edin
Enyenianne Melismelo çok teşekkür ederim maşaallah rabbim sağlıkla kucağınaza almayı nasip etsin çok seviniyorum gerçekten böyle şeyler duyunca rabbim kimseye yaşatmasın test yapın dedim doktor yapmadı gerek yok dedi hepsinde olacak değil dedi ama işte kayıp yaşayınca insan korkuyla bekliyor
Zeynep0607 Enyenianne doktorum normal insanların bile günlük coraspin içmesi gerektiğini söyledi eşime de sen de kullan dedi.Kalbine basınç azalır dedi.Coraspin gerçekten hamilelerin kesinlikle kullanması gereken bişeymiş şuan mesela tek başına coraspin bile yeterli gelmiyor.Oskopar iğne başladık öyle düşün.
Enyenianne Boncukveannsi bende test talep ettim ama bana yapmadı gerek yok dedi hepsinde aynı olacak değil dedi sizin ilkinde test yapmışlar miydi acaba öyle mi verdi direk iğneyi ilacı maşaallah rabbim acılarını göstermesin hayırla sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin amin .
Enyenianne Zeynep0607 tedbir amaçlı verdi değil mi bende söyledim Çarşamba kontrole çağırdı tekrar sorayim özel bir doktora gidiyorum deneyimli birine benziyor araştırdım ama gerek yok diye ısrar etti
Boncukveannsi Enyenianne yok kuzum bende test yapmadım daha doğrusu doktorum istedi ama test yapacağım yer çok uzaktı bir türlü gitmek kısmet olmadı sonra bir baktım hamileyim zaten🤗 sonra doktorum her ihtimale karşı iğne vericem dedi
Zeynep0607 Enyenianne ben tedbir amaçlı hem de kan sulandırıcı kullanmayınca kalbe çok baskı oluyormuş
Enyenianne Vera09 bir de tıp fakültesine gideceğim tekrar orada söyleyeyim olmazsa çok zor seneler sonra tekrar kaldım ama doktorlar sanki kolay feda edilir birşey gibi davranıyorlar bazen
Enyenianne elf_06 çok teşekkür ederim tekrar söyleyeyim en iyisi amin amin rabbim tüm hamilelerin sağlıkla evlatlarını kucağına versin Allahümme amin
elf_06 Enyenianne Bazı doktorlar tek kayıpta bu tip ilaçlara başlamama taraftarı bana da böyle söyleyenler oldu tekrarlarsa başlanır falan gibi ama başlayan doktorlar da var hiç riske atılacak bi durum değil bence
Enyenianne PapatiA maşaallah rabbim sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahümme amin sizde kullandınız mı herhangi bir ilaç rabbim bana da hayırla o günleri görmeyi nasip etsin Allahümme amin amin
PapatiA Enyenianne özel olarak bir ilaç kullanmadım doktorun verdiği vitamin ve önlem olarak bebek asprını kullandm 33te bıraktım
Nrgzhn Enyenianne ilk önce kalbini ferah tut arkadaşım aynısını ben yaşadım bi anda kalbi durdu neye uğradığımı sasirmistim 😔hatta kurtajdan sonra genetik test bile yaptilar temiz cikti hersey anlamadik neden oldu 😔şimdi 2.ci gebeligim ilk aylarda çok sancim oldu haftada 3 kere acile gittiğimi biliyorum hatta ilk zamanlarda beyin olarak bebeğimi kabullenemedim bile gene aynısı olursa bu sefer dayanamam bağlanma diyordum kendi kendime en sonunda doktorumla konuştum eğerki kafanı rahatlatmazsan daha çok gidip geleceksin dedi bana ama işte gelde bana anlat bu durumu en sonunda detaylı cektirdikten sonra kafam rahatladı psikolojik olarak daha iyi hissettim kendimi tabi bu arada hem kann sulandirici hemde progestan kullanıyorum ve folik asitimin markası değişik onu verdi doktorum şükür şimdi 28 haftaligiz 🙏 allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 çok zor biliyorum ama psikolojinin çok etkisi var biraz sakin olmaya çalış
Enyenianne Nrgzhn çok teşekkür ederim öncelikle bana da çok diyorlar ama elimde değil sürekli okuyorum bakıyorum ama herkes kan sulandırıcı kullanmış doktor bana gerek yok dedi tekrar soracağım olmazsa neden vermedi benim insülin direncim var biraz da kiloluyum ona bağladılar ilkinde ama oda saçma geliyor tabiki rabbim dilemedi ki yaşamadı ama şeker hastası veya çok daha kilolu anneler var ben iyisi tekrar sorayım
Cgdm34 Enyenianne benımde 8. Haftamda kalbı durmustu Rabbım hakıkatten bu acıyı kımseye yaşatmasın kan revan ıcjnde kendıme zor attım acıle sonrasında kurtaj oldum canım hatta parcadan parolojıye yollafılar 20 gun sonunda aradılar bır sey cıkmadı temız dedıler 6 ay kadar bekledım tekrar hamıle kaldım kımyasla gebelık cıktı bende ama bunu nırmal dusurdum agrısız sancısız sankı adet goruyorum gıbı normalde ozelde takıplıydım doktprum dırek genetık testlerı ıstedı bende cok masraflı dıye bır tanesını egıtım arastrmada yaptrdım tanıdık bırını bulup cunku randevu bulmak ımkansızdı bu arada bu testlerı yaptrmak ıcın canlı ıkı veya uc dusuk ıstıyorlardı ben sadece rahıl fılmı cektırdım gerı kalam testlerımı ozelde yaptrdm canım kan pıhtılasması cıktı bende ılk dusukte gercekten onemsemıyorlar ıkıncıde problem cıkınca onemsıyorlar sonrasında ilk coraspırıne basladım hemen hamılr kaldım hapı bıraktırdı doktorum sadcee gunde 1 tAne ıgne oluyorum 28 haftalık hamıleyım canım ☺️Cok sukur ne sıkıntı ne agrı ne sızı yasadım kolay gebelık surecım oldum bu zamana kadar ☺️
Enyenianne Cgdm34 maşaallah rabbim sağlıkla kucağınaza almayı nasip etsin Allahümme amin amin çok sevindim doktor önemsemiyor da 7 senelik evliyim ben ilk düşügümün üzerinden 3 buçuk sene geçti yani yaşadığımızı anlamalarını zor buluyorum tabiki ama test yapabilirler neden tedbiren yapmadılar bilmiyorum en iyisi ben tekrar sorayım