Misskaynak canim o haftalarda neden oyle oluyor bilmiyorum hamilelik kafasi bence i bebek senden daha beslenmeye baslamadi 3 aydan sonra basliyacak ve sende ozamandan sonra kilo alicaksin ve istemsiz vucuk agirlasip yavasliyacak kendini kotu hissetmen icin en buyuk sebep bu o yuzden ilk uc ayini dikkatli saglik beslenerek en az kiloyla gecirirsen ilerleyen evrelerin daha kolay olur senin icin