yldrmhavva Doğumdan sonra atılan iç dikişler, epizyotomiden sonra atılan dikişler gibi iyileşip kendiliğinden yok oluyor mu yoksa hep orda dikiş mi olucak bir de ilişkiye girerken o dikişleri hissediyor musunuz?
Baltopu2 yldrmhavva canım kendisi eriyecek o dikişler 40 günde orası öyle bir kapanıyor ki merak etme yani hissetmiyorsun ama ilk ilişkide ister istemez korkudan kastım kendimi canım yandı bunun dikişlerle ilgisi yoktu,bana açılacak kanycak falan gbi gelmişti dikişler bişey olmuyor şükür
Yasemincelik yldrmhavva benim dikişlerim çoktu sağolsun doktor acımadan kesmiş bayağı çok çektim o dikişlerden ağrısı berbat bişey kendi kendine atıyor içteki dikişleri hiç fark bile etmiyordum ama dıştakiler beni bitirdi hatta patlamıştı bitanesi sürekli batikon sürüyordum lavaboya çıkamıyordum doğumdan daha zor şuanda hamileyim ikinci gebelikte dikilmiyor diyolar inşallah öyledir çok korkyorum ilişki konusunda hiç korkma acımıyor bende kendimi öok kasmıştım ama ağrı filan olmadı
Nlfr123 yldrmhavva yok oluyor canım benım dıkıldıgı yer bıle yok oluyor benden bide dıkısler bıle gıdıyor sen fark etmıosun bende korkuodum 10gun sonra bı baktım ne dikiş var ne ipi ne izi
yldrmhavva Baltopu2 yani gidiyor o dikişler demi hala vajinanın içinde değiller 🙄 bende çok korkuyorum
yldrmhavva Yasemincelik inşallah dikilmiyordur ya benim içinde dikiş süreci doğumdan daha zordu iç dikişleri atmaları çok acı vericiydi, iç dikişler de iyileșip gidiyor mu, ilişki konusunda bende aynıyım
yldrmhavva Baltopu2 yaa çok teşekkür ederim sürekli bi içimde korku vardı ilişkiye girsem ordaki dikişleri hissederim canımı acıtır diye