Ben 0-3 ay ağırlıklı aldım ama zaten 10 parça bişey yani hergün defalarca kıyafet değiştireceğini düşünürsek kusması altına yapması falan derken, 0-3 ay da olmalı yani donsuz mu dursun bebek 😂 6-9 çok almadım yaza doğru alıcam onları. 0-3 1-3 3-6 falan aldım 3-5 tane , yenidoğan da tabiki de alınmalı ilk 1 hafta ne giydireceksin bebeğe kollarını kıvırıp büyük şeyleri mi 🙄