AriiA Merhaba Anneler. Ankaraya tayin sebebiyle taşındık Yenimahallede oturuyorum. Ortadoğu Hastanesini tercih ettim bilgisi olan paylaşabilir mi ? 😇
Emine_eymen AriiA bir arkadaşım o hastanede muayeneye başladı sonu kötü bitti dogum paketide almıştı paralarını vermemişler çok ayrıntılı bilmiyorum ama hiç begenmiyorum o hastaneyi yinede siz bilirsiniz hastane banada çok yakın
AriiA KayraVeAnnesi_06 Zaten yakınlığı sebebiyle ayarladık orayı birde hiç bilmediğim bir şehir olunca 🤰🏻
Eminearazz Bende OrtaDogu hastanesinde dogum paketi aldim 37+2 yim doktorumdan cok memnunum guzel temiz bir hastane tavsiye ederim cnm
KayraVeAnnesi_06 AriiA Kardeşim orda Doğum yaptı , çok memnun kaldı bende o yüz den tercih ettim Şuana kadar da pişman olmadım çok şükür memnunum Kendi arabamızla 15 dk sürüyor hastane doğum zamanı mesafede önemli tabiki 🙏🏻🐣