Belli bir haftadan sonra ne zaman uyanık ne zaman uyuyor olduğunu anlayabilirsiniz diyorlardı. Sanırım doğru. Ben artık bizim oğlanı çözdüm. Gündüz çoğu zaman uyanık, akşama doğru uyuyor ve gece bu saatlerde aşırı hareketleniyor. 3’e doğru tekrar uyuyor, sabaha karşı tekrar uyanıyoruz😅 Sizde durumlar nasıl?