Mervegc MMelissaaa- yaa Allah yardımcınız olsun ben de tam 10+0 bulantım yok sizin gögus ve karninizda da çok şislik var mi?
bendiyebiriii Mervegc ben de 10+3 teyim. Doğru düzgün belirtim yok. Sabah hafif bir bulantım oluyor gibi oluyorlar. Göğüslerim şiş ve damarları baya belli olmaya başladı artık. Sanki kiloyu fazla alıyormuş gibiyim😅 bakalım
MMelissaaa- Mervegc sağol canım. Benim göğüslerimde hassasiyet var şişme henüz öyle olmadı. Şişkinliğim de kabızlıktan var 🥲
tazecikannee Bende 11+3 teyim şuan çok kötüyüm mide bulantısı ağzımda değişik tat var Allah yardımcımız olsun 🤲🏻