Arkadaşlar şuan 6 haftalık hamileyim kese göründü ama bebek görünmedi ilk gebeligim de boş gebelik olmuştu sonra tekrar hamile kaldım 1 buçuk yaşında oğlum var bu üçüncü hamileliğim yine ilki gibi boş gebelik olmasından korkuyorum bu sefer kese çok düzgündu ilk gebelikte kese de çok bozukluk vardı bu durumu başka yaşayan var mı sonradan bebek göründü mu acaba bunu sormak istedim Çarşamba günü yine gidicem doktora inşallah bu sefer görünür son adet tarihine göre 6 haftalık ama görünmüyor morelim çok bozuk iki kere aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum çok şükür oğlum var ama insan yine de üzülüyor