21+4 hamileyim. Dün akşam üstünden beri sanki karnımın biraz alt kısmı idrara sıkışmışım gibi ağırlık var ama öyle değilim aslında. Bebeğim normalde hergün Çok oynar bugun sadece 3 4 kez oynadı. Ayaklarımı filan üşüttüğümden mi öyledir acaba bilginiz var mı