Newmom93 Kızçeler haftaya bebiş gelcek inş.. bizim ev 24-25-26 derece arası uzun kollu çıtçıtlı bodyler aldım-alt üst takımlar aldım üstü uzun kollu altı patikli-çıtçıtlı gene uzun kollu tulumlar aldım ayağı patikli Bunları içine çıtçıtlı yarım kollu bodyle (atlet mantığıyla) giydiririm diye düşündüm ama ince mi olur kalın mı olur uyuturken üzerine yelek-hırka felan mı giydirmek gerekir bilemedim ya bi akıl verin😰
izobellaaa-_- Newmom93 ben son alışverişe çıktığım da full kadife aldım benim her an bebek gelebilir çünkü
Nare09 Newmom93 üzerinde sürekli bir battaniye olacaktır. Ya penye ya da kalın. Bence çok kalın giydirmek de bebeği hasta edebilir. Elinizdekiler iyi bence.
Hande123- Newmom93 yenidogan bebegin uzerini uyurken ortmeyin diyolar allah korusun eliyle hareket halindeyken kendi yuzunu kapatip nefessiz kalabilirmis,ben o yuzden uyku tulumu aldim,uzerini normal kalinlikta giydirip uyurken tulumu giydiricem
Newmom93 izobellaaa-_- ya hiç kadife almak aklıma gelmedi 😰 daha doğrusu pek bişey almadım zatn eş dosttan geldi direk bi su yıkadım kullanıcam acaba yelek mi alsam
Newmom93 Hande123- bi tane uyku tulumu bende aldım ama oda ince geliyo gözüme evin duruma göre bazen tulum giydirirm bazen örgü battaniyeyle kundak yaparım