ZMM8888 tek bildiğim antibiyotik döngüsüne düşmemen gerektiği. Nedenini sorarsan antibiyotik zararlı bakterilerin yanında dost bakterileri de öldürüyor.. bu da vajinal floranın bozulmasına sebep oluyor ve mantarların cogalması için fırsat doğuyor. Mantarların besini şekerdir. Bir süre şekerden uzak durun… karbonhidrat da vücuda girince glikoza yani şekere dönüşüyor bi süre karbonhidrat ve nişastalı gıdalardan uzak durun. Alkali beslenin sebze, protein agırlıklı.. Pilav, ekmek, makarna vs. Ve aşırı meyve tüketiminden de uzaklasın. Tabi ki doktorunuza danısın o en saglıklı bilgiyi verecektir fakat mümkün oldukca antibiyotik yerine vajinal mukozayı düzeltecek probiyotik takviyeler isteyebilirsiniz. Vajinal mantarla ilgili youtube da ceşitli videolar var candida mantarı olarak geçiyor izleyip içinize en çok sinen yöntemi uygulayın. Çok geçmiş olsun 🙏🏻