Bitki çayları, kahve ve şekeri bıraktım, ekmekte tam tahıllı ekmeği tercih ettim her sabah mutlaka bir yumurta yedim.
Bütün bunlara tedaviye başladığım zaman başladım ama öncesinde birşey yapmadım. Aşırı stresli bir işte çalışıyorudum bu süreçte stres çok önemli işten hep rapor aldım dinlediğimden müzikten izlediğim filme okuduğum kitaba kadar hepsinin pozitif konular olmasına çalıştım.
Sana tavsiyem bu süreçte çok fazla tüp bebek formlarını videolarını izleme kendi halinde ol önce Allaha sonra doktoruna güven.
Allah hayırlı evlatlar nasip etsin😊