Miyom falan olabilir mi benim o tarafta miyom var ve dediğiniz gibi sürekli bir ağrım var. Sağ bacağımi da karnıma çekemiyorum hiç. Yürümek de hareket etmek de iyi gelmiyor ağrıyi artırıyor. Ayrıca yatarken sağa sola donmek de bir işkence. Yine de rabbim beterinden sakinsin.