Daha önce buradaki spiral sezeryan hikayelerini okuyarak motive olduğum için bende kendi sezeryan hikayemi paylaşmak istedim. Kendi isteğim ile spinal sezeryan oldum. Sabah 8 buçukta hastaneye gittik doğum öncesi işlemlerin ardından 10 gibi ameliyathaneye girdim.Ameliyathane biraz soğuktu ve gerginliğin de etkisi ile vücudum titriyordu. Spinal iğnesi yapıldığında canım hiç acımadı. Daha sonra bacaklarıma sıcaklık indiğini hissettim. Çekiştirmeler dışında bir şey hissetmedim. Sadece oğlumun ağlama sesini duydum. İçeride 40 dakikaya yakın kalmama rağmen bana 10 dakik gibi geldi. 3 4 saat sonra anestezinin etkisi geçmeye başladı ve ağrı kesici yapıldı. İlk yürüyüş biraz zordu ama ikinci çok kolaydı. Hatta ben bu saate kadar 4 5 defa yürüdüm. Artık desteksiz yürüyebiliyorum. Spinal sezeryandan çok memnun kaldım korktuğun gibi olmadı. Sormak istediklerinizi yanıtlayabilirim😊