Biricik_1 Gzrsyd Ben şuan 3.ye hamileyim hiç öyle bisey yaşamadım. Umarım normaldir cnm üstte kalsın postun.
Gzrsyd PrensesAnnesiiiiiiiii evet suan yatıcam ama bir baskı oluyo sanki çocuk çıkıp gidicek gibi geliyor ama kanama vs bişey yok
PrensesAnnesiiiiiiiii Gzrsyd aynen böyle ıkınasıda geliyo insanın ilk kez böyle bir şey yaşıyorum ben
Aysbsky Ben 21 haftalık gebeyim ve başından beri ara ara oluyo doktorum idrar testleri vs hepsini yaptı bi sıkıntı görmedi normal karşıladı umarım seninde normaldir sıkma canını 😊