-Guls- ben geçen de gittim alttan muayene ol dedi düşük riskm olur mu fln dedim ona garanti veremeyiz dedi ben bhuna dayanarak söylüyorum ve neden boşa alttan muayene olsun ki bişey yokken alttab muayeneden sonra kanaması başlayanlar bile oluyor o kanama diyelm ki önemli değilse bile insan korkudan düşürür bebeğini anlatabiliyo muyum bide ben herkeste öyle olur falan da demedim gördüğüm kadarı ile benim yengem düşüğünde ben yanında idm gözümle gördğm herşeyi bebek küçük diye alttan bakalım fln dediler kadının kanaması oldu düşün bebek hala yaşıyor ve kadının kanaması var yatırdılar yengemi bir hemşire geldi bilerek yengemin karnına tüm gücü ile bastırdı o zamana kadar iyiydi ondan sonrasında bebek öldü kadın sonra koridora çıktı ne desin ben Kürtlere bakmak zorunda değilim bir sürü şey söyledi telefonla konuşurken o zamanlar 16 yaşında falandım anlamıyorum hani şikayettri falan ama şuan olsa yapar şikayet ederdim bide hiçbişeyi olmayan birinin boşa gidip alttan muayene olması çok mantıksız