gizemird kızlar 32+4 üm bu hafta itibariyle bebeğin hareketlerinde bir tuhaflık var başta bebek hıçkırıyır sandım ama sanki hıçkırık gibi de değil saat gibi saniye saniye kalp atışı gibi bir hareketlenme oluyor karnımda normal midir nstye henüz girmedim? ne yapmalıyım?
durumom2022 gizemird 32+1 im bugün Bende ilk kez böyle oldu hıçkırık bence tecrübeli annelerde hıçkırık olduğunu söyledi 2 dk fln sürdü benim ki gğn için de bi daha olmadı
Umayaden gizemird bende o hep oluyor cnm brnım de ilk gebeliğim olduğu için hıçkırık hiç aklıma gelmedi çok komiğim ya né zaman. Öyle olsa hep kalp atışı diyordum 😀😀😬
gizemird Halimik-60 ay inşallah kalp atışları mı hızlanıyor diye korktum. hıçkırığı da burda okumuştum benziyor ritmik şekilde ama bu hafta çok sık olunca bilemedim
Kaganimm Ben de 31+4 haftalıgım son bir haftadır çoğaldı gün içinde 3,4 kez oluyor hıçkırık bu. 3,4 gündür kızlar regl ağrısı gibi çok şiddetli değil ama ağrı oluyor ben de bu haftalarda böyle ağrılar yaşayan var mı, korkuyorum açıkçası.
Umayaden Kaganimm nasıl bi ağrı cnm bende kasık tarafinda değil de Sağ dan soldan ara sıra sancı vuruyor bende korkuyorum alıkçasi
ilknuribrahimbelis gizemird benimde oldı 2 hafta önce ama yeri daraldığı içinmiş bazen hareketlerinde değişiklik azalma olabilirmiş doktorum öyle söylemişti ve hıçkırıktır o🤗
Kaganimm Umayaden tanımlayamadigim bir ağrı maalesef ya bilmiyorum acaba diyorum kabızlıktan mı ama hamileliğimde hep kabızlık vardı bu ağrı son bir haftadır başladı göbek altı ve vajina arasında oluyor