Son 3,4 saattir kasılma oluyor bebek zaten kanalda ama ağrım yok sadece genital bölgemde çok ağrı var yere basamıyorum ve şişmiş iyice.. ağrım yok ara sıra minik sızılar oluyor bu doğum mu oluyor? Yoksa sadece doğum mu yakın? Eşim benden stresli doğurcan diyip duruyo iyice heyecanlandı beni strese sokuyorr🤦🏻♀️🫣🫣