Elifgok58
Vallahi ben kontrollere gidiyorum genel anlamda iyi gibi ama tabiki özel gibi ilgi alaka olmuyor .
Ama öyle tersleme azarlama vs de olmadı ki zaten buna izin vermem tavrımı koyarım,ben ilk oğlumu erken doğurdum mecbur devlette kanunide baya baya ebelerle de doktorla da laf dalasına girdim asla bana bağıramaz tersleyemezsiniz herkes işini yapsın dedim .
Çam şakurayı da öven de çok begenmeyende Allah iyi insanlara denk getirsin keşke hepimizin imkanı eşit olsada devlet değil özele gitsek:/