Kızlar burnumdan uzun zamandır rahat nefes alamıyodum bi kaç senedir böyle erteleyip durdum 1 seneye yakındır da kulağımın içi doluymuş gibi oluyodu secde pozisyonu alınca düzeliyodu bi kaç aydır arttı bende hastaneye gittim doktor kulakla alakalı değil burnun yapı olarak çok dar bide alerjin var burnun tıkalı kulağa baskı yaptığı için öyle oluyo ağır ilaçlar var sana yazamam gebesin dedi burun spreyi yazdı 2 tane 1 ay sonra kontrole gel dedi düzelmezse normal doğuma engel olur mu acaba ??