Tugba1106 Hanımlar 24 saatlik idrar tahliline baktılar protein kaçağı 525 çıktı doktorum hafif yüksek diyo ama napcağımı bilemedim daha önce yaşayan varmı
Lavantam20 Tugba1106 300 üstü olmaması lazım tansiyon normalse cok korkma bol su iç protein ağırlıklı beslen