Dün sabah nişanım gelmişti bugün de biraz ağrım olunca hastaneye gittim nst çekildi. 65 e kadar çıktı açılma yok dediler. İdrar tahlili yapıldı enfeksiyondan da olabilir diye hafif enfeksiyon çıktı sizce doğum yaklaştı mı yoksa enfeksiyondan dolayı mı böyle oluyor??