Nurdansarac Selam tatlış hamişler🤗 hamilelikte 18. Haftam Allah nasip ederse oğlum olacak isim önerileriniz olursa çok sevinirim 😇
Aloneanqel Nurdansarac 35 haftalık hamileyim. Oğlumun adı Çağrı Melih ♥️ Çağrıyı ben istedim. Melih de doktorumuzun adı eşim istedi
chicharitoo Ben isim koyamıcam sanırım. Ne zor bir sorumlulukmuş ya da güzel erkek ismi çok az ya da kız isimleri çok güzel 😅 çıldıriciimm
Elmir-2525 Insaallah benım de bir oglusum olur. Ben alparslan adını vermeyı vermeyı kız olsa da humeyra adını.. Insaallah yitirdiğimiz evladımızın muhammedın yerını Rabbım doldurur . Cesur yıgıt yureklı manasında olması alparslanın cok guzel geldi.